درب چوبی،درب اتاق،درب ورودی

آشنایی با انواع درب های چوبی،درب های ورودی،درب های اتاق

درب چوبی،درب اتاق،درب ورودی

آشنایی با انواع درب های چوبی،درب های ورودی،درب های اتاق

اهداف بازاریابی آنلاین و بازاریابی پیامکی

بازاریابی آنلاین و بازاریابی پیامی

بازاریاب ها دائما در پی یافتن راه های خلاقانه برای رساندن پیام به مشتریان موجود و بالقوه هستند و اطمینان به دریافت نتایج خوبی از این تلاش ها دارند. یکی از قوانین کاربردی پایه در بازاریابی این است که مانند مخاطبان خود فکر کنیم تا همیشه از عادات خرید کردنشان و محل آن مطلع باشیم. بازاریابی از طریق ایمیل مارکتینگ، بازاریابی پیامکی، بازاریابی تلگرامی، جمع آوری پایگاه داده های تخصصی و آژانس تبلیغاتی … برخی از این روش های جدیدبازاریابی اینترنتی هستند.
با توجه به رشد روز افزون کاربران گوشی های هوشمند، کسب و کارهای با تفکر پیشرو به دنبال راه کارهایی برای منطبق کردن کسب و کار خود با گوشی های تلفن همراه هستند. پیامک SMS روشی است که بیش از 20 سال برای برقراری ارتباط با مشتریان آزمایش و استفاده شده است تا درحالی که کسب و کار از روشی قابل اطمینان استفاده می کند با گرایشات بازار نیز همگام باشد. برخی مزایای بازاریابی پیامکی یا بازاریابی تلگرامی عبارتند از:

سرعت بالا در ایجاد پیام و عدم نیاز به صرف وقت برای طراحی و پرینت و …

انطباق بر سیستم تلفن های همراه و اطمینان از نمایش صحیح و یکسان پیام در بیشتر گوشی ها

کاربران استفاده از آن را بلدند و آن را دوست دارند

دوست دار محیط زیست بوده و از روش های سبز برای برقراری ارتباط در کسب و کار است

پیام مستقیما به دست کاربر میرسد و روشی قدرتمند در کنار صحبت رو در رو یا تماس تلفنی است

ساده بودن و امکان ورود به حیطه اطلاعات مورد استفاده کاربران با توجه به مشغله روزمره زیاد

امکان رهگیری پیام ها و رفتار کاربران در مقابل لینک های درون محتوا

ایجاد کد های کوتاه بر اساس کلمات کلیدی و معرفی برند با این ارقام و ارسال پیام با این شماره

اختصاصی کردن پیام و ارسال پیام سفارشی به هر مشتری شرکت

به صرفه بودن و داشتن بازخورد مناسب

بازاریابی شبکه های اجتماعی

 رسانه های اجتماعی اصطلاحی است که دلالت دارد به اینترنت و کانال های مبتنی بر تلفن همراه و ابزارهایی که به کاربران امکان تعامل با یکدیگر و به اشتراک گذاری نظرات و مطالب را می دهد. همانطور که از نام آن مشخص است، رسانه های اجتماعی ساختمان جوامع و شبکه ها را در بر گرفته و مشوق مشارکت و سرگرمی است. ما نیازمند استفاده از کانال های مختلف رسانه های دیجیتال هستیم تا مشتریان را تشویق به تعامل باهم و ایجاد جامعه کنیم. عوامل موفقیت بازاریابی شبکه های اجتماعی عبارتند از:

تعیین اهداف تجاری برای مدیریت شبکه های اجتماعی

تبیین استراتژی مدیریت شبکه های اجتماعی

مدیریت فعال و بجای شبکه های اجتماعی

تعریف استراتژی هماهنگی و محتوایی

تعریف استراتژی ارتباطات

استفاده از بهترین راهکارهای دسترسی به مرکز دنیای رسانه های اجتماعی

بهینه سازی شبکه های اجتماعی

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

 بهینه سازی سایت برای موتور جستجو (SEO) شامل دستیابی به بالاترین رده در رتبه بندی عملی لیست اصلی صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPS) می باشد که این هدف در نتایج جستجوی طیف وسیعی از ترکیب خاص کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی وارد شده توسط کاربران موتور جستجو قابل مشاهده می باشد. علاوه بر نمایش لیست صفحات نتایج مرتبط با جستجو و لینک صفحات، گوگل یکسری اطلاعات مفید هم در این صفحات ارائه می دهد که آن را بخشی از استراتژی جستجوی جهانی یا جستجوی ترکیبی می نامد. لیست طبیعی یا اصلی صفحات نتایج حاصل از جستجو در موتور جستجو با توجه به ارتباط بین موارد مشابه و عبارت کلمه کلیدی تایپ شده و الگوریتم رتبه بندی مورد استفاده توسط موتور جستجو نمایش داده می شود.
مزایای اصلی سئو SEO بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو عبارتند از:

هدفمندی بالا: رساندن کاربر به محصول مورد نظر در اغلب جستجو ها از یک طرف و ایجاد فرصت فروش با احتمال زیاد از طرفی دیگر ( کاربرانی که محصولی خاص را جستجو می کنند احتمال تبدیل شدنشان به خریدار قوی تر است )

دریافت بازدیدکننده بدون هزینه: انتقال کاربران به سایت ها از موتور جستجو، بدون دریافت  هزینه انجام می شود. هزینه سئو سایت ها مربوط به پروسه بهینه سازی می شود

پویایی: روبات های موتور جستجو بصورت روزانه به صفحات اول سایت های محبوب سر می زنند و  محتواهای جدید سایت را با سرعتی بسته به عمق لینک صفحه مشاهده می کنند

درخت راش و خصوصیات آن

دانستنی هایی پیرامون چوب راش

 راش نوعی چوب است که در جنگل های ایران یافت میشود و از آن در ساخت  خانه های روستایی استفاده میشود

این درخت را در گیلان- رامسر و برخی دیگر از شهرهای شمال ایران، قزل آغاج می نامند.

درخت راش در جنگل های کوهستانی به صورت فراوان یافت میشود در ارتفاعات بالای 2000 متر از سطح دریا جنگل های وسیعی از آن یافت میشود.

این درخت بین 200 تا 250 سال است.ارتفاع آن 35 متر و قطرش تا 1.5 متر نیز میرسد.

چوب راش به دلیل خواصی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد در صنعت مبل سازی و درب چوبی و … کاربرد دارد.

خواص ظاهری چوب راش و ساخت درب چوبی

از خواص ظاهری چوب راش درون نامشخص و کرم مایل به قرمز است با دوایر سالیانه فشرده و مقاطع طولی دارای خطوط کم و بیش نامشخص می باشد این نوع چوب به دلیل رنگی که دارد بسیار پرطرفدار می باشد و در ساخت وسایل چوبی و همچنین انواع درب چوبی استفاده میشود.

چوب راش، چوبیتقریبا سنگین و دارای بافتی یکدست و تقریبا مقاوم در برابر حشرات و قارچ هاست. این چوب و ضایعات آن به مصرف کارخانجات روکش و تخته لایی می رسد.

چوب راش به دلیل درجه سختی مناسب  بیشترین تقاضا را برای خرید به منظور ساخت انواع درب های چوبی و تهیه مبلمان را دارد.از  خواص دیگر این چوب میتوان به  قابلیت آغشتگی با انواع محلول های حفاظتی را نام برد.

چوب راش و ساخت درب چوبی

چوب راش به جهت ساختن درب چوبی و  همچنین پنجره و تراورس راه آهن و میز و صندوق و … بسیار مناسب می باشد و مصرف آن بیش از دیگر چوب هاست.

این نوع چوب به دلیل اینکه مقاوم در برابر حشرات و قارچ هاست بسیار مورد توجه است و معمولا تقاضای بالایی برای آن وجود دارد. از این نوع چوب برای ساختن درب چوبی وروکش درب چوبی  نیز استفاده می شود.

چگونه از فناوری نانو در ساخت درب چوبی استفاده میشود

فناوری نانو و ضد آب سازی درب چوبی

عموما جهت ضد آب سازی چوب و درب های چوبی  از ماده ای به نام آرتوسیل استفاده می شود که یک ماده غیر سمی است. این  ماده که برای استفاده بر روی سطح چوب خام طراحی شده است محلولی بر پایه نانو می باشد.

استفاده از آرتوسیل بر روی سطح انواع چوب و مصنوعات چوبی و بخصوص درب چوبی، سبب ضد آب و ضد اشعه ماورا بنفش شدن چوب و مصنوعات چوبی می گردد.

فواید استفاده از محلول آرتوسیل در ساخت درب چوبی

استفاده از محلول آرتوسیل علاوه بر آب گریز شدن و ضد اشعه نمودن درب چوبیسبب موارد زیر نیز می شود:

  • ضد خوردگی
  • ضد ترک شدن
  • ضد پوسیدگی و باد کردگی
  • قابلیت تنفس چوب به دلیل امکان عبور رطوبت و بخار آب
  • خود تمیز شوندگی (خاصیت ضد آب شدن سبب عدم نفوذ کثیفی و گرد و غبار به سطح  درب چوبی شده و براحتی با کشیدن آب برسطح درب چوبی آلودگی ها شسته و تمیز می گردد.)
  • موافق با محیط زیست به دلیل عاری بودن از هرگونه مواد مضر و خطرناکدرب های ضد آب ساخته شده توسط فناوری نانو مناسب درب مکان هایی است که رطوبت بالایی دارند و استفاده از این درب ها باعث می شود که آسیب کمتری به درب وارد شود.

طریقه ضد آب سازی درب چوبی با فناوری نانو

روش انجام کار به این صورت است که این محصول به نسبت ۱۰ به ۳۰ برابر با آب مخلوط شده و بوسیله قلم مو یا پمپ بر روی سطح درب های چوبی اجرا یا اسپری می شود و پس از نفوذ ماده به همراه آب به عمق چند میلی متری سطح  چوب و با گذشت ۲۴۴۴ ساعت، درب چوبی خاصیت ضد آب و ضد اشعه شدن را به دست می آورد و دارای ماندگاری طولانی مدت می شود و همچنین خاصیت ضد آب شدن، اجازه تنفس به سطح چوب را نیز داده و در نتیجه رطوبت چوب تنظیم می گردد.