درب چوبی،درب اتاق،درب ورودی

آشنایی با انواع درب های چوبی،درب های ورودی،درب های اتاق

درب چوبی،درب اتاق،درب ورودی

آشنایی با انواع درب های چوبی،درب های ورودی،درب های اتاق

انواع درب و کاربردهای آن

انواع درب ها از نظر عملکرد

درب ضد سرقت

درب های ضدسرقت دارای اسکلت فلزی قوی شامل دو لایه روکش فلزی با رنگ و طرح چوب طبیعی با لایه پلی یورتان میانی می باشند که از استانداردهای مقاومت در برابر برش ، فشار بر سطح و بر گوشه های درب برخوردار هستند. چهار چوب این درب ها پیش ساخته بوده و از ورق به ضخامت یک و نیم میلیمتر و عرض هفت سانتیمتر با پایه مقاوم ضد زنگ از جنس استینلس استیل ساخته می شود . معمولاًبخش داخل لنگه درب ضدسرقت از ورق فلزی مقاوم استفاده میشود تا نفوذ به داخل ساختمانن  را غیرممکن کرده و یا به تأخیر بیندازد.

درب فولادی

 به عنوان درب های خارجی .به طوری که امروزه درب های فولادی بیشتر جهت درب ورودی پارکینگ ها،مغازه ها و پاساژهایی که مشرف به خیابان و کوچه های اصلی به جهت جلوگیری از سرقت ویا فرسایش کمتر در مقابل گرماو سرمای محیط می باشندد تعبیه می شوندو با طرح ها و نقشه های بی نظیی که هنرمندان به آن اعطا می کنندجلوه و زیبایی خود را در نما یا نگه دید عموم می نمایند.

درب آلومینیومی

درب های آلومینیومی درب هایی هستند که با توجه به مقاومتی که در برابر رطوبت دارند برای فضاهای مرطوب استفاده می شوند.

درب شیشه ای

این نوع درب ها که از شیشه های ضخیم و آبدیده ساخته شده اند معمولاً در فضاهای تجاری و اداری و در مکانهایی که حفظ محرمیت داخلی مورد نظر نباشد پیش بینی می شوند .

درب پلاستیکی

این نوع مصالح که به تازگی وارد صنعت ساختمان شده است به سرعت جای مصالح مختلف را پر می کند درب های ساخته شده از مقاطع pvc مخصوصاً در مکانهای مرطوب پیشنهاد می شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.