درب چوبی،درب اتاق،درب ورودی

آشنایی با انواع درب های چوبی،درب های ورودی،درب های اتاق

درب چوبی،درب اتاق،درب ورودی

آشنایی با انواع درب های چوبی،درب های ورودی،درب های اتاق

نمونه هایی از درب های چوبی

 درب چوبی روکش دار

درب هایی که در این بخش به شما معرفی میکنیم با قرار داشتن نمونه ای نازک از روکش با ضخامتی بسیار ناچیز از تاثیرات گرما و سرما حتی رطوبت بر روی درب های چوبی جلوگیری میکند،به همین منظور ما به شما پیشنهاد میکنیم که اگر مایل به انتخاب درب های روکش دار هستید یکی از بهترین انتخاب های شما میتواند انتخاب درب های چوبی  سه لایه باشد.. درب های ورودی تنها از چوب ساخته نشده اند ،بلکه از سایر موادی که بعدآ در قاب و سایر قسمت ها اندود می شوند ترکیب می شوند .
درب های چوبی لایه دار به ندرت به عنوان درب های ورودی استفاده می شوند .به هر حال در صورت داشتن لایه های مناسب و هسته ی استیل می توانند مزایای بسیاری همانند داشتن عایق مناسبی در برابر صدا،گرما ،ضربه و شکاف داشته باشند و تآثیرشان همانند درب های چوبی می باشند .

 معرفی درب های چوبی فشرده

درب های فشرده که پوشش خارجی شان از چوب است ،بسته به نوع و مواد استفاده شده در آن مدل های متفاوتی دارند .حایز اهمیت است که به پوشش داخلی درب ها توجه شود و از اتصال درب به قاب آن اطمینان حاصل گردد .
لازم است برای استحکام و محافظت درب و پوشش آن تعدادی قاب به آن افزود .بنابراین درب های چوبی می توانند مستحکم تر در انواع متفاوت ساخته می شوند .