درب چوبی،درب اتاق،درب ورودی

آشنایی با انواع درب های چوبی،درب های ورودی،درب های اتاق

درب چوبی،درب اتاق،درب ورودی

آشنایی با انواع درب های چوبی،درب های ورودی،درب های اتاق

نمونه هایی از درب های چوبی

درب های چوبی ورقه ای را بشناسیم

یکی از مهمترین کار هایی که پیش از خرید درب های چوبی باید انجام دهیم این است که نمونه های مختلف این درب ها را بشناسیم.بنابر این ما میخواهیم به شما صحبتی درباره انواع این درب ها داشته باشیم. درادامه قرار بر این است که شما اطلاعاتی درباره درب های چوبی ورقه ای کسب کنید

ابتدا پهنای بازشوی موجود،بین لولاهای داخل را اندازه بگیرید.سپس ارتفاع زمین تا طرف دیگر بالای چارچوب را اندازه گیری کنید.ابعاد نهایی درب شما باید یک چهارم اینچ کوتاه تر و باریک تر از این اندازه ها باشد.بنابراین بازشوی آن باید به آسانی حرکت کند.سپس ضخامت درب را با اندازه گیری لبه های داخلی،از لولا تا لبه های بیرونی درب مشخص کنید.
در نهایت قسمت بازشوی مربعی را اندازه بگیرید.دو فوت تراز سازی در برابر بادهای شدید را در بالا و طرفین منظور کنید.اگر هرکدام از سطوح تراز نبود،و یا بیشتر از یک چهارم اینچ از طول تراز عمود نبود درب خود را کمی بزرگتر سفارش دهید و آن را ببرید تا اندازه شود.

مانند یک حرفه ای صحبت کنید:

  1. مهمترین مورد “پهنا” است.ابعاد دربتان را طبق واحد فوت و اینچ ارایع کنید.ابتدا پهنا و سپس ارتفاع
  2. از یک زبان ویژه استفاده کنید.یک درب با سه فوت پهنا و شش فوت و هشت اینچ ارتفاع.رایج ترین اندازه برای یک درب “سه-صفر،شش-هشت” نامیده میشود.
  3. .قسمت چپ و راستتان رامعین کنید.درب ها هم مانند انسان ها چپ دست و راست دست هستند.یک درب راست دست وقتی از بیرون دیده میشود لولایش در قسمت راست است و یک درب چپ دست لولایش در قسمت چپ آن است.

وقتی که یک درب چوبی جدیدرا جایگذین یک درب قدیمی میکنید،میبایست با طریقه ی سابق،دربتان با ضخامت دو در دو و یک چهارم اینچی اکثر درب ها ی قبلی جور باشد.

ایمنی درب چوبی شما تا چه اندازه است؟

اینکه شکستن یک درب چوبی آسان تر شکستن یک درب فولادی یا فایبر گلاس است تصوری غلط است.در حقیقت این درب نیست بلکه چفت لولاست که در اتصالات ضعیف عمل میکند.برای جلوگیری از شکستن لولا در برابر ضربه ی شدید یک صفحه ی ضد ضربه ی امنیتی بسیار بلند را نصب و از پیچ های فرورونده در داخل دستگیره استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.