درب چوبی،درب اتاق،درب ورودی

آشنایی با انواع درب های چوبی،درب های ورودی،درب های اتاق

درب چوبی،درب اتاق،درب ورودی

آشنایی با انواع درب های چوبی،درب های ورودی،درب های اتاق

انتخاب رنگ درب ورودی خانه با توجه به فنگ شویی

 قوانین فنگ شویی درب چوبی خارجی 

عنصر زمین به وسیله ی زرد روشن،بژ،شن و زمین،قهوه ای مایل به زرد معرفی میشود و نماد ثبات هستند. دکور نمای درب های چوبی خارجی با این رنگها از خانه ی شما محافظت میکند.

رنگهای قهوه ای و رنگهای سفید معرف عنصر فلز هستند و دقت(precision)و کارآمدی(efficiency)را به ارمغان می آورند و باعث بهبود چابکی(sharpness)و تمرکز ذهنی میشوند.

عنصر آب به وسیله ی رنگهای مشکی و آبی معرفی میشود که فراوانی(abundance)را به همراه دارد و فضای آرامش بخش و آرامی ایجاد میکند که حس حمایت(support)و تغذیه(nourish)به آدم میدهد.

 ویژگی قرارگیریدرب چوبی  در بخش غربی خانه 

درب های چوبی خارجی در بخش غربی خانه با سایه های رنگ طبیعی ملایم،شگفت آور به نظر میرسند.درب های خارجی غربی در زمانی که غروب و طلوع آفتاب رنگهای کبود طبیعی و گرم و همچنین رنگهای طبیعی ملایم را روشن میکند،بسیار عالی و گرم و یک به نظر میرسند.

درب های چوبی خارجی

اثر رنگ در چوبی بر کیفیت زندگی طبق قوانین فنگ شویی

رنگ های درب چوبی  تاثیر آن برزندگی

دکورسازی  درب چوبی خارجی یا رنگ های متفاوت،طراحی های برجسته(bold)و بشاشی(cheerful)ایجاد میکند.یک طرح تکرنگ که برجسته و غنی(rich)است باعث میشود که نمای خارجی شما شیک(stylish)و خوشبین(optimistic)به نظر رسد.رنگهای کمرنگ(pale)برای نمای خارجی درب چوبی شما گزینه ای عالی برای ایجاد فضایی آرامش بخش(peaceful)و پذیرا(welcoming)هستند.

اهمیت درب چوبی خارجی

درب  های چوبی خارجی المان های مهمی از طرح خانه ی شما هستند.دکور درب خارجی یک معرفی مناسب از خانه ی شما ارائه میدهد و یک حس خوشایند در مورد ملاقات چیزهای داخلی خانه به آدم میدهد.  درب چوبی خارجی ،اولین بازتاب کننده ی حس و شخصیت شماست.

درب ضد سرقت

درب ABS
درب PVC

ارتفاع مناسب درب چوبی

 ارتفاع درگاه  درب های چوبی  

باید حدود ۴ تا ۶ اینچ از درب را بپوشاند تا از برف و یا سرریز شدن باران جلوگیری کند.

آیا دغدغه برای درب ورودی  آتش را دارید؟

کدهای ساختمان را بررسی کنید مخصوصا اگر در معرض خطر آتش هستید. برخی از درب های چوبی حدود ۶۰ دقیقه آتش را تحمل می کنند.

 درب چوبی استاندارد

درب های چوبی استاندارد ۱ ,۳/۴ دارای ارزش Rحدود ۲٫۵ هستند که نزدیک به پنجره های دوجداره است.این مقدار بسیار کمتر از درهای فایبرگلاس و یا استیل است, اما با درزگیر های محکم می توانید از ورود هوا جلوگیری کنید.

مشاوره مشارکت در ساخت در اهواز

مشارکت در ساخت در اهواز

اهواز یکی از شهرهای کشور است که دارای فرصت های سرمایه گذاری فراوانی برای صاحبان سرمایه و مهندسان این بخش است . شرکت سوله ایران با متکی بر دانش چندین دهه ای خود آماده است تا در بخش مشارکت در ساخت در اهواز به شما یاری برساند. در صورتی که شما ساکن شهرستان های دیگری هستید میتوانید با مشورت با کارشناسان سوله ایران جهت مشارکت در ساخت در شهرستان خود اقدام نمایید.اگر سوالی در مورد نحوه تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت در اهواز داشتید و یا نیازمند شرایط مشارکت در ساخت ساختمان ملک تجاری ، برج ، ویلایی و اداری را داشتید میتوانید با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

تماس با مشارکت در ساخت در اهواز

جهت اطلاع از نحوه مشارکت های بانک سوله ایران تخصصی ترین شرکت مشارکت در ساخت کشور  در خصوص ساخت و ساز و مشارکت در ساخت در اهواز و شهرستان های دیگر کشور با ما تماس حاصل نمایید آماده دریافت نظرات و پیشنهادات شما خواهیم بود.

گزینه های مناسب برای جایگزینی درب چوبی

 جایگزین های چوب برای ساخت درب ورودی

درب های استیل و فایبرگلاس در مقایسه با چوب نیاز به نگهداری کمتری دارند. و از آنجایی که داخل آن ها فوم است, دوبرابر عایق هستند. آم دی اف ها از فیبرهای چوبی چسبیده درست شده اند و جدیدا وارد بازار شده اند. هیچ کدام از اینها مانند درب های چوبی امکان طراحی های متنوع را ندارند.

استیل

درزگیر های مغناطیسی این ورودی ها را به مانند یخچال محکم می کنند, اما در معرض غر شدگی, زنگ زدگی هستند. پانل های استیل شباهت زیادی به چوب ندارند. استیل ارزان ترین جایگزین چوب هستند.

فایبرگلاس

بیشتر از استیل شبیه چوب هستند, درمقابل آب مقاوم بوده اما زود رنگ شان از بین می رود. با آب و صابون آن را شستشو دهید. قیمت آن در مقایسه بادرب چوبی بالاست.

ام دی اف

درب های ام دی اف به نظر شبیه درب های چوبی رنگ شده می آیند اما قیمتش کمتربوده و حدود ۹۰ دقیقه در مقابل آتش مقاومت می کند. برای اینکه ۵ سال ضمانت آن ها عملی شود باید هر طرف آن رنگ شود و نیز لایه ی بیرونی با رنگ روغنی پوشانده شود.