درب چوبی،درب اتاق،درب ورودی

آشنایی با انواع درب های چوبی،درب های ورودی،درب های اتاق

درب چوبی،درب اتاق،درب ورودی

آشنایی با انواع درب های چوبی،درب های ورودی،درب های اتاق

روش های ساخت درب های چوبی

تکنیک های ساخت درب چوبی 


انواع پرداخت چوب

قبل از اینکه سراغ روکش ها برویم باید بگوییم که امروزه برخی مشتریان کالاهای پرداخت شده را ترجیح می دهند. رنگ و روغن، جلاکاری، لعاب زدن. از روشهایی است که به MDF زیبایی خاصی می دهد. خصوصاً با استفاده از روشهای تلفیقی برجسته‌‌ کاری.
رنگ چوب معمولا” از رنگهای مورد علاقه مصرف کنندگان است که برای زیباترکردن کار از آن استفاده می شود و از روکش های طبیعی الگوبرداری شده است و بصورت روکش زیبایی چوب را در اجرا دو چندان نشان می دهد صدها گزینه قابل پیشنهاد با الگوبرداری از صدها رنگ ترکیبی در این زمینه پیش روی شماست.
لاک کاری نیز از جمله مواردی است که با رنگ دانه‌های رنگی،‌ مرواریدی، متالیک، مرمری و سایر تزئینات دراماتیک جوابگوی سلیقه های خاص خصوصا” در هنر مبلمان است. درب کابینت آشپزخانه را نیز می توان با لاک الکل مقاوم کرد.

درب چوبی عموما از یک چهار چوب چوبی، رکش و مجموعه ای مشبک که میان درب را پر می کند ساخته میشود.
جنس چوب چهار چوب درب ها مانند جنس رو کش و جنس شبکه داخلی متناسب با نوع درب ها هستند
در درب های چوبی نکته مهم روکش درب است و درب های چوبی با نام روکش هایشان شناخته میشود، مثلا درب چوبی HDF بهه این دلیل HDF نام دارد که جنس روکش آن از HDF است
و به همین صورت درب های چوبی MDF, ملامینه و PVC, CNC
البته درب های چوبی ضد آب علاوه بر اینکه دارای روکش هایی هستند که با لایه های بیرنگ ضد آب پوشیده می شوند، عملیات درزز  گیری و عایق سازی های ویژه ای نیز دارند تا درب کاملا و به صورت طولانی مدت ضد آب شود.

انواع درب های چوبی زیبا برای داخل خانه!

درب و پنجره: درب های ورودی از آن چیزی که فکر می‌کنید نقش مهم‌تری در طراحی داخلی خانه بازی می‌کنند. اگرچه در یک نقشه بزرگ عناصر کوچکی هستند، اما به خانه جزئیات معمارانه و سبک اضافه می‌کنند. درب ها به‌عنوان چیزهایی که هر روز از آن‌ها استفاده می‌کنیم یک تجربه ملموس خلق می‌کنند که یک تاثیر مهم بر ما می‌گذارند. برای مثال انتخاب یک درب چوبی مستحکمم خیلی تجربه متفاوت‌تری نسبت به یک در توخالی که از مواد ترکیبی و مصنوعی ساخته شده است ایجاد می‌کند. با چیدانه همراهه باشید تا بهترین درب چوبی و اهالی فن و سازندگان درب چوبیرا به شما معرفی کنیم.

خصوصیات درب چوبی

درب خانه‌ای با جزئیات نسبتا کم، درب های زیبا آن‌قدر جذابیت به فضا اضافه می‌کنند که این خانه تبدیل به خانه‌ای خاص و ویژه می‌شود. حتی اگر خانه شما دارای معماری قابل توجه‌ای باشد، درب های به‌روز می‌توانند طراحی شما را کامل کنند. برای مثال، جزئیات پیچیده و طلایی و سطح چوبی گره‌دار این درب کلاسیک ایتالیایی را چشم‌گیر و زیبا کرده است.
اهالی فن ساخت درب که در زمینه ساختدرب های چوبی کلاسیک بادوام و  درب ضد سرقت تبحر دارند می توانند در این زمینهه  به شما کمک کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.